SEO - Arama Motoru Optimizasyonu

Türkçesi Arama Motoru Optimizasyonu yani Search Engine Optimization - SEO, internetteki web sitelerini arama motorlarının daha kolay bir şekilde anlayabilmesine yani "taramasına" olanak sağlayacak şekilde arama motorlarının kriterlerine uygun hale getirilerek kullanıcılar için "web sitesinin optimize edilmesinin" sağlanması ve hedeflenen anahtar kelimelere ait arama motoru arama sonuçlarında web sitesinin sıralamasının yükseltilmesidir.

Web sitenizin arama motoru aramalarında çıkan sonuç sayfalarında daha iyi performansta sıralamalar elde etmesi için yapılan sürekli çalışmalar bütünüdür. SEO çalışması bir kere yapınca biten bir işlem, yazınca yayınlanmış bir makale gibi tek seferlik bir işlem değildir. SEO çalışması, sağlam temele dayalı olan, hız, kodlama, mimari yapı, kullanılabilirlik, iç optimizasyon, anahtar kelimeler, içerik, mobil gibi konuları göz önünde bulundurarak güvenli koşullarla sürekliliği olması gereken bir çalışmadır.

Google, sıralamayı her geçen gün artan şekilde yapay zekaya yaptırdığı için, iyi işleyen online mağazalar öne çıkıyor. Örneğin navigasyon menünüzün artık sadece SEO için optimize edilmiş olması yeterli değil, kullanıcının ilk bakışta belirli bir menü öğesinin arkasında ne olduğunu görebilmesi gerekir. Ve genel olarak da geçerli olan; diğer mağazalarda sizin hoşunuza gitmeyen her şey (sunum, ürün veya teslimat hakkında ki bilgi eksikliği) dolaylı olarak sıralamanızı olumsuz yönde etkileyebilir. Bir yandan Google’ın tarayıcı üzerinden değerlendirdiği olumsuz kullanıcı sinyalleri, diğer yandan da kullanıcı deneyimlerinden yakından etkilenir. Ve bu arada örneğin siteden çıkış sürecini optimize etmeniz dönüşüm oranınızı da artırır.


TEKNİK ANALİZ

Web siteniz profesyonel seo araçlarıyla analiz edilir. Eksiklikler tespit edilir ve bir rapor hazırlanır. Web sitenizin performas değerlendirmesi yapılır.

İÇERİK ANALİZİ

Web sitenizdeki içerikler analiz edilir. Sektörünüz de yer alan rakip kaynaklar baz alınarak yayınlanan içeriklerle çeşitli kriterlerle karşılaştırılır.

RAKİP ANALİZİ

Rakiplerinizin trafik aldığı anahtar kelimeler, trafik kaynakları, kullandığı kanallar, bağlantılar analiz edilir. Bu analiz, belirlenecek strateji programı için faydalı olacaktır.

ANAHTAR KELİME ANALİZİ

Web sitenizde yayınlamış olan kelimelerin konumu ile ilgili analizdir. Bu analizde web sitenizin trafiğini arttıracak mevcut ve yeni kelimelerle belirlenecek yeni bir stratejinin belirlenmesidir.

OLUMSUZ SEO

Web sitenizde yapılmış olan ve olumsuz etki eden seo çalışmalarının tespitinin yapıldığı analizdir.

İYİLEŞTİRME

Web sitenizde var olan mevcut yapıda, tüm hatalar ve olumsuz çalışmaların iyileştirme sürecidir. Bu süreçte site kullanıcısı ile ortak hareket edilir ve tekrarlanan başlıklar, meta etiketleri, kalitesiz içerikler, daha önce yapılmış olumsuz seo çalışmalarının iyileştirmesi yapılır.Hatalar düzeltilir ve sitenin hızını yavaşlatacak her şey iyileştirmeye çalışılır.

STRATEJİ PLANI

Bütün analizler ve çalışmalar yapıldıktan sonra web sitesinin doğru hedef kitleye buluşmasını sağlaması için hazırlanan strateji planını devreye sokulur. Bu sayede web sitenin arama motorlarında daha verimli ve daha doğru kitleye hitap etmesi sağlanır.
Sizlere yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
Bizimle iletişime geçin ve size nasıl yardımcı olabileceğimiz hakkında konuşalım.

Hizmetlerimiz için teklif isteyin